Welkom bij Hattori Hanzō +31 (0)181 850 735 sales@manwood.eu
Wat zijn de verzendkosten?

De bijdrage in de verzendkosten is € 4,95 bij aankopen onder de € 50,00
Hierboven zijn er geen verzendkosten; m.a.w. GRATIS.

Hoe snel versturen jullie mijn bestelling?

Je bestelling wordt tijdens werkdagen (ma/vrij) dezelfde aan je dag verzonden indien je bestelling vóór 16.00 uur ontvangen en betaald is. Je ontvangt je pakket de volgende dag, indien PostNL aan zijn verplichtingen voldoet.

Het ontvangen product is beschadigd

Mocht het door jou gekochte artikel beschadigd bij je worden afgeleverd, neem dan eerst contact op met onze helpdesk 0181 850 735. Zij zijn bereikbaar tussen 10.00 en 16.00 uur voor alle vragen.
Na overleg kun je het product compleet en in originele verpakking aan ons retourneren.
Na ontvangst van je retour bekijken wij de staat van het product en bij accoordbevinding sturen we je dezelfde dag nog een nieuw product toe.

Let op!
Retourneren is niet gratis en je pakketje dien je dus voldoende te frankeren.
Niet voldoende gefrankeerde retouren kunnen helaas niet in behandeling genomen.

Ik zie van mijn aankoop af

Ben je niet tevreden met je aankoop dan doen we niet moeilijk! Volg hiervoor de onderstaande instructies:
Je kunt een artikel binnen 10 dagen na aankoop aan ons retourneren mits je voldoet aan de gestelde regels.

Start je aanvraag voor een retourzending altijd via een een e-mail aan onze klantenservice: klantenservice@manwood.eu
Vermeld het ordernummer van je bestelling en omschrijf de reden van retourzenden. Je krijgt van ons binnen één werkdag een antwoord hoe verder te handelen.

Wanneer wij je retourzending ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Dit is meestal binnen 5 werkdagen na verzending. Wij betalen je dan binnen 7 dagen terug, gerekend vanaf het moment van ontvangst van het geretourneerde artikel.

Het product is beschadigd afgeleverd

Is het product beschadigd bij je afgeleverd volg dan de onderstaande instructies.
Wanneer je een beschadigd artikel hebt ontvangen o kun je het artikel gratis terugsturen en laten vervangen door een nieuw exemplaar.

Stuur direct een e-mail naar klantenservice@manwood.eu en meld dat je bestelling beschadigd is aangekomen.
Maak indien mogelijk een of meerdere foto’s van verpakking met product waarop de schade zichtbaar is.
Stuur die foto(‘s) mee in je e-mail. Vergeet niet je ordernummer te vermelden in je bericht.

Wij beoordelen je aanvraag en beantwoorden je e-mail tijdens kantooruren binnen 1 uur na ontvangst hoe verder te handelen.

Hoe lang duurt het voordat een retour gestuurd artikel wordt vervangen?

Retourneer altijd met Track & Trace code van PostNL
Als je het artikel geretourneerd hebt via PostNL kun je de retourzending op de website van PostNL volgen met de Track & Trace code. Zodra wij het geretourneerde artikel ontvangen en verwerkt hebben, sturen wij je een e-mail ter bevestiging.
De verwerking kan tot 5 werkdagen dagen in beslag nemen (afhankelijk van snelheid van afleveren door PostNL).
Als je 5 dagen nadat je het artikel retour gestuurd hebt nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mag een Hattori Hanzō mes in de vaatwasser?

NEE!
Hoewel het superieure staal van onze messen corrosiebestendig is dienen de messen altijd middels handafwas gereinigd te worden.
Dit is ook van belang voor het dure hardhout van de handvatten. Maak na het afwassen de messen altijd direct droog en berg deze op een veilige plek weg.

Hou houd ik het hardhouten handvat mooi?

Heel eenvoudig, smeer regelmatig een klein beetje olijfolie op het houten handvat en laat dit intrekken.
Zo houd je het luxe Ebben- en Sapelehout prachtig van kleur en textuur en droogt het niet uit.
Het hout kan iets donkerder worden na het intrekken van de olijfolie, maar dit verdwijnt weer na korte tijd.

Hoe kan ik een Hattori Hanzō mes slijpen?

De allerbeste manier is om dit professioneel te laten doen, maar is niet noodzakelijk.
Bekijk hier de diverse mogelijkheden m.b.t. het slijpen.